Sport i turystyka

Strona poświęcona sportowi i turystyce


Styczeń 09, 2019

Polska będzie się promować przez marki turystyczne

„Polskie Marki Turystyczne” to nowy projekt zainicjowany przez Ministerstwo Sportu i Turystyki. W połowie roku realizować będzie go Polska Organizacja Turystyczna.Polskie-Marki-Turystyczne-1024x577

Ministerstwo Sportu i Turystyki uruchamia projekt „Polskie Marki Turystyczne”, za który odpowiedzialna będzie nowa wiceminister Anna Krupka. Minister Witold Bańka przedstawił główne założenia przedsięwzięcia w czasie uroczystej inauguracji, która odbyła się w Starej Oranżerii w Łazienkach Królewskich. W czasie spotkania głos zabrali także wiceminister Krupka oraz prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk. Organizatorzy zaprosili też na krótką debatę na temat marketingu w turystyce, w której udział wzięli Ewa Pawlak-Lewandowska, dyrektor Departamentu Turystyki w Ministerstwie Sportu i Turystyki, Agnieszka Sikorska, dyrektor Biura Śląskiej Organizacji Turystycznej, Andrzej Olszewski, dyrektor Żywego Muzeum Piernika w Toruniu, Adam Mikołajczyk, ekspert marketingu turystycznego, prezes Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc oraz Jacek Janowski, dyrektor Departamentu Promocji Turystyki Krajowej w POT. Rozmowę moderował Gheorghe Marian Cristescu, prezes Chopin Airport Development, przewodniczący Społecznej Rady Turystyki. Inauguracji towarzyszyła wystawna kolacja oraz recital polskich szlagierów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *